22 Şubat 2015 Pazar

Biz Kimiz

Hedehey


Herkese Merhaba;

Bu günden itibaren ben de blog sayfamızda ve Youtube  kanalımızda aktif olarak paylaşımlar yapmaya başlayacağım.

Adım Doğu, 27 yaşındayım ve aslen Elektrik Mühendisi olsam da başka bir sektörde kendi işimi yapıyorum. Dolayısıyla da oyunu oynamaya daha çok vakit bulabiliyorum. Tam bir oyuncu ve oyunseverim. Bu zamana kadar yüzlerce tek kişilik oyun ve bir kaç popüler online oyunda iddialı seviyelerde oynamanın yanı sıra; bu oyunlarda Adminlik vb. görevlerde bulundum ve Altın Örümcek ödüllü bir oyun sitesinde inceleme ve strateji/rehber yazarlığı yaptım.

Yaklaşık 1,5 yıldır World of Tanks oynuyorum. Bu oyun için çok uzun bir süre teşkil etmese de; tavlayı bile gazozuna oynamayı sevmeyen yapımdan ötürü, başladığım günden itibaren oyunculuğumu ve oyun bilgimi geliştirmek için sürekli bir çaba içindeyim. Bu sebepten de çok iyi olmasa da naçizane ortalama üstü bir oyunculuğum olduğuna ve doğru bilgiyi seçip, aktarabilecek oyunculuk tecrübesine sahip olduğuma inanıyorum.

World of Tanks maceramdan da kısaca bahsetmek gerekirse; Daha önce oynadığım oyunlardan gelen tecrübem sebebiyle ilk katılacağım klandan ayrılacağımı düşünerek, acemiliği atmak adına bir aylığına inaktif bir yabancı klana katıldım. Bu süre bitince ilk işim ise yaklaşık bir sene önce JCK4L klanına katılmak oldu, şu anda ise gururla JCKAL klanının diplomatlığını yapmaktayım. Aynı zamanda Detanoks'la aynı takıma mensup bir ESL oyuncusuyum.

Bir blog açma fikrini Detanoks'tan ilk duyduğumda çok ilgimi çekti. Malumunuz kendisi zaten forumda ve imkan bulabildiği her ortamda her soruya cevap vermeye çalışan biridir ve benim daha kendisini bizzat tanımadan önce bile JCK4L'ı tercih etme sebebimdir. Çekinmeden, hatta bilakis gururla söyleyebilirim ki hem dostum hem de hocamdır. Bu fikri de bana iletince zaten görevim gereği bir yandan kendi oyunculuğumu geliştirirken, bir yandan da klanıma ve ulaşabildiğim diğer oyunculara yardımcı olmaya çalıştığım için balıklama dalmak istedim.

Umarım bu çabalarımız birilerine ulaşır ve bugün bu bilgilerden faydalanacak oyuncular, ileride yanımıza yoldaş olarak katılırlar.


Saygı ve Selamlarımla



_______________________________________________________


Detanoks


Herkese merhaba arkadaşlar. Beni bir kısmınız World of Tanks'tan Detanoks ismiyle tanıyorsunuz. Kendimden kısaca bahsedecek olursam. İsmim Yağız.26 yaşındayım. Bursa'da yaşıyorum. Uludağ Üniversitesi Tekstil Mühendisliği bölümü son sınıf öğrencisiyim.


Oyun içi geçmişimse öncelikli olarak bulunduğum klanlardan başlarsam ilk olarak RDR3 ve -RDR-'de ikinci komutanlık yaptım. Sonrasında RBULL'u kurduk ve en nihayetinde 10-15 kişilik bir kadro JCKAL'a geçtik. Hala da JCKAL klanının ikinci komutanlığını yapıyorum.


Neden blog açma ihtiyacı duyduk?


Öncelikle bu blogu niye açtığımızdan bahsetmek istiyorum. Ben oyuna yeni başladığımda tamamıyla bilgisiz ve nereye bakacağımı bilemez haldeydim. O zaman şimdiki İngilizce'ye de sahip olmadığımdan en büyük sıkıntım Türkçe kaynak eksiğiydi. Şu an ki durumuma ulaşmam için İngilizce bilen ve kaynaklar elinin altında olan yabancı oyunculardan çok daha fazla efor sarfetmem gerekiyordu ve bir sürü kulaktan dolma bilgiyle dolmuştum ilk birkaç ayımda özellikle. 

Peki bu cahiliye devri dediğim süreci nasıl tersine çevirdim. En klişe söylemiyle bol bol maç tekrarı seyrettim. İyi oyuncularla oynamaya çalıştım ve kendimi zorladım. Bunun büyük katkısını gördüm. Ama öğrenmem gereken bir sürü oyun mekaniği vardı ve oyun yapımcıları bunları çok sonraları eğitici video olarak yayımladı.


Nihayet büyüyen ve gelişmeye başlayan Türk Topluluğu bilinçlendikçe Twitch yayınları, görüntülü ve sesli eğitimler, forum içi bilgilendirmeler de arttı. Ama bu işi layıkıyla düzenli yapabilen hala çok az kişi var. Hal böyleyken kendimize durumdan vazife çıkarmamızdan ötürü bu blogu açmaya karar verdik. Burası hem bilgi kirliliğinden uzak,oyun hakkında bilgili arkadaşların yazılarını paylaşabileceği bir alan olsun istedik ve Hedehey'le beraber blogumuzu açmaya karar verdik.


Bu blogda neler yapılacak?


Başlangıçta Seviye 10 tankların yazılı incelemelerini ve videolarını paylaşacağız. Bu sırada genel mekanikler ve oynanış stilleriyle alakalı videolar da çekip oyuncuları bilgilendirme amacındayız. Blogtaki yazılarsa tankların teknik özellikleri ve oyun hakkında 0'dan başlayan bir oyuncunun gelişimine katkı sağlayacak şekilde teknik bilgiler içerecek.


Başlangıçta düzensizlikler,tecrübesizlikler olabilir.Şimdiden bunun için herkesten özür diliyoruz.


Hepinize iyi oyunlar dileriz.




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder